jeudi 24 septembre 2009

WHO THE HELL IS PETER DOHERTY?



monday 21 september 2009

just his hand in mine. a shiver in the hollow of the kidneys. do you feel the crowd?

it's like a little death. you can't breath you can't move. and you can just see him.the only think in your min: “i'll die before the end”. the exit. you're still alive. you feel alive like never before. you just want to run, scream, hug the walls with your teeth.and you want more. he has my pin and my hearts. i have his voice and his hat.

I feel young and pretty. the english charm. from my heels I observe and I walk. do you want to come with me? i'm a silly bitch. i don't care about remorse, shyness. it was me. now I'm free to say FUCK YOU and to do it.

to all the shocked minds, good kisses from London!

xoxo

lundi 21 septembre 2009

juste sa main dans la mienne. un frisson dans le creux des reins. tu ressens la foule?

c'est comme une petite mort. tu ne peux pas respirer, tu ne peux pas bouger. et tu peux juste le voir. la seule pensée qui te traverse l'esprit: “je serais morte avant la fin”. la sortie. tu es toujours en vie. tu te sens vivante comme jamais. tu veux simplement courir, crier, raser les murs avec tes dents. il a mon camé et mon coeur. j'ai sa voix et don chapeau.

je me sens jeune et belle. le charme anglais. du haut de mes talons j'observe et je marche. tu veux venir avec moi? je suis une pute ridicule. je me fou des remords, de la timidité. c'était moi. maintenant je suis libre de dire VA TE FAIRE FOUTRE et de le faire.

A toutes les âmes choquées, bon baisers de Londres!

bises bises

1 commentaire: